Softilera mera

Hej Hej!

Idag hade vi frilufs med skolan (i ösregn/snö), jätte härligt va de verkligen ...
Men eftersom att jag har så ont i min höft så slapp jag springa 1 mil :D Jag och Lisa kom så där 100  meter innan vi kände att våra fötter höll påatt dö av kyla :S så vet smet in på ett cafe som ligger precis vid sjön. Där tog vi tsm med några( som inte heller orkade gå ) andra en plats framför brasan och köpte en varm choklad;D Den bästa frilufs dagen hittills iallafall :D

Senare på dagen så åkte jag,carro och agnes in till stan en stund. Jag köpte en svart volang kjol på HM och carro en par skit snygga jeans från gina.
Jag och carro va as trötta så när vi kom gick vi till video butiken och hyrde film och köpte godis :) riktigt mys var det!

Men nu ska jag gå och lägga mig för jag är riktigt trött :)


Denna fast i svart då :)



all for now


// nelliececilia














Kommentarer
Postat av: Jasmin

SV; Okej!

Har det börja snöa hoss dig :O:O:O

2009-10-17 @ 07:56:26
URL: http://jjjasse.blogg.se/
Postat av: jenny

Fin kjol ju :) Vem var bäst i Idol enligt dig?

2009-10-17 @ 14:51:47
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart köpte du kjolen?

2009-11-03 @ 17:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0