Back on Track

Tjoosán Nellie Ewa Cecilia is back on track:D
wehuu alla hoppar av lycka som ett litet barn på jul afton... Det är ju snart jul, och jag känner lite att jag önskar mig lite för mycket dyra saker. Men men , pappa betalar (A) hehehe
Detta året har jag bestämt mig att inte äta så mkt på jul. Vill man komma i sin nyårs klänning så vill man. Fast just nu går det inte så bra´, för jag och min bäst lisa sundström har mys kväll, och då är vi inte precis nyttig. Nej Nej utan de blir apelsin klyftor och mashmellows (stavning) doppade i smält chocklad. Nu smälter de allt i munnen på er va;)
Men nu ska vi kolla film:) puss




M U M S!


All for now
/
/ nelliececilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0